Masszőr marketing tippek
15 masszőr marketing tipp a vállalkozásod népszerűsítéséhez, reklámozásához
Masszőr marketing tippek a vállalkozásod népszerűsítéséhez, a vendégkör bővítéséhez
A masszőr tanfolyam elvégzése után sokan esnek abba a hibába, hogy úgy indítják el a masszőr vállalkozásukat, hogy csak a családtagokra, barátokra, ismerősökre és ezek ajánlásaira hagyatkozva kezdik el kiépíteni a vendégkörüket.
Úgy gondolják, hogy a marketinghez sok pénz kell, ami nekik nincs.
Az üzlet pedig vagy beindul, vagy nem.
Masszőr vállalkozóként nem kell óriásplakátokon hirdetned vállalkozásodat országszerte, sem drága tv reklámokra költened.
Akár a saját otthonodban, masszázs szalonban, vagy mobil masszőrként végzed a tevékenységet, az a célod, hogy az ügyfeleid a közvetlen környezetedben legyenek.
Őszintén, kinek van kedve kánikulában, szakadó esőben, vagy hóban átvágni a városon, órákat ülni a dugóban egy masszázsért, akármilyen jó is az?
Egyszer-kétszer lehet, hogy megteszi az ember, de nagy összegben ne fogadj rá, hogy huzamosan visszatérő vendég lesz belőle.
Ahhoz, hogy hosszútávon fenntartható legyen a masszőr vállalkozásod, hogy jó áron, megfelelő számú visszatérő vendéged legyen – a jó szolgáltatás mellett – szükséged van marketingre.
A marketinghez nem kell sok pénz.
A marketinghez idő, tanulás és némi pénz kell.
Számtalan módja van annak, hogy a masszőr vállalkozásodat népszerűsítsd.
A sok lehetőség közül a személyiségednek, a környékednek és a szolgáltatásaid típusának leginkább megfelelő eszközöket érdemes alkalmaznod.
Masszőr marketing tippek:
1. Csináltass névjegykártyát.
Mindig hordj magadnál pár darabot és bárkivel találkozol, mond el neki, hogy mivel foglalkozol és adj át neki egyet.
2. Készíts szórólapot és hagyj pár darabot a környékbeli boltokban, orvosi-, fogorvosi-, állatorvosi rendelőkben, könyvtárban, postán, éttermekben, fodrászszalonban, azaz mindenhol, ahol lehetőséged nyílik erre.
3. Regisztrálj a helyi érdekeltségű szakmai- és gyűjtőoldalakon (pl. ittlakunk.hu, stb.)
4. Kuponos oldalak (pl. Bónusz Brigád, stb.)
Jó pár kuponos oldal létezik már és az érdeklődők rengeteg masszázsszolgáltatás közül válogathatnak. Csak akkor érdemes ezt az eszközt választanod, ha nagyon jó stratégiád van arra, hogy visszatérésre ösztönözd vendégeidet.
5. Szakosodj egy adott réspiacra
Ezzel meg tudod különböztetni vállalkozásodat a konkurenciától és az adott célcsoport is egyértelműen téged fog választani.
Szakosodhatsz például sportolókra, kisbabákra, mozgáskorlátozott idős emberekre, ülő munkát végző irodai dolgozókra, stb..
6. Építs ki egy kapcsolati hálót a környékbeli egyéb szolgáltatást nyújtó vállalkozásokkal – kölcsönösen ajánlva egymás szolgáltatásait ügyfeleiteknek.
A háziorvos, fogorvos, könyvelő napi szinten sok olyan emberrel találkozik, akinek szüksége van egy lazító, frissítő, stressz-oldó masszázsra.
7. Helyi sporteseményeken 5-10 perces ingyenes próbamasszázzsal ismertség és népszerűség mellett számos új ügyfelet is szerezhetsz.
8. Vegyél részt olyan meetup-okon, üzleti találkozókon, amelyeken a célcsoportodnak megfelelő személyekkel találkozhatsz. Például a meetup.com weboldalon kereshetsz az érdeklődési körödnek megfelelő csoportok, események között.
9. Készíts saját honlapot, vagy ha nem értesz hozzá, akkor bízz meg egy weboldal készítéssel foglalkozó vállalkozót az elkészítésével.
Az üzleti honlap az internetes jelenlétednek az alapja. Az egyetlen olyan online felület, amely teljes mértékben a te ellenőrzésed alatt áll. Saját márkát, szakmaiságot, hitelességet és bizalmat építhetsz a segítségével.
Tekintélyre tehetsz szert, mint szakember és az érdeklődők bizalommal veszik igénybe a szolgáltatásaidat.
==> Itt elolvashatod, hogy milyen előnyökkel jár, ha rendelkezel üzleti honlappal.
10. Igényeld meg és töltsd fel a Google Cégem fiókod adatlapját. Ez egy ingyenes lehetőség, hogy bekerülj a Google helyi keresőjébe és Google térképen is megtalálható legyél a környéken kereső személyek számára. Szükség esetén ebben is tudok segíteni.
11. Hívd meg a kedvenc kávézód, éttermed munkatársait egy kedvezményes masszázsra.
12. Készíthetsz ajándékkártyákat különböző alkalmakra (születésnap, névnap, Valentin Nap, Anyák Napja, Apák Napja, Karácsony, stb.).
13. Kérd meg vendégeidet, hogy írjanak értékelést a nyújtott szolgáltatásról. Ezt megtehetik a Google Cégemen, a honlapon, vagy közösségi médián keresztül.
Az értékelések segítenek az Interneten keresőknek, hogy jobban megismerjenek, így könnyebben hozzák meg a döntést, hogy hozzád forduljanak.
14. Készíts ajánlói kártyákat az ügyfeleknek, amelyeket odaadhatnak az ismerőseiknek. Cserébe megjutalmazhatod őket plusz masszázspercekkel.
15. Hozz létre saját üzleti oldalt a különböző közösségi média felületeken. Üzleti oldaladat oszd meg ismerőseiddel, hogy tovább ajánlhassanak. Rendszeresen írj bejegyzéseket, tölts fel fotókat, videókat.
A fentiek közül azokat a marketing eszközöket érdemes alkalmaznod, amelyek leginkább működnek számodra és a legtöbb bevételt termelik – a legkisebb ráfordítással.
Szia, Boncata Csilla vagyok
Azért hoztad létre a vállalkozásodat, mert nagyon jó vagy abban, amit csinálsz és szeretnél minél több emberen segíteni a szolgáltatásoddal.
A marketing és főleg az online marketing azonban nem szerepel az erősségeid között, de te is tudod, hogy nélkülözhetetlen. Szükséged van rá, hogy még többen megismerjenek, fizető ügyféllé váljanak és a megérdemelt életszínvonalat is biztosítsa számodra a vállalkozásod.
Azért vagyok én itt. Lokális online marketingben, weboldal készítésben tudok neked segíteni, hogy te arra tudj koncentrálni, ami számodra igazán fontos: ügyfeleid maximális kiszolgálása. Mert ha ők boldogok, akkor te is az vagy 🙂