Masszőr marketing tippek

15 masszőr marketing tipp a vállalkozás népszerűsítéséhez, reklámozásához

műkörmös barátság kupon
Kattintson a képre a videó elindításához

A masszőr tanfolyam elvégzése után sokan esnek abba a hibába, hogy úgy indítják el a masszőr vállalkozásukat, hogy csak a családtagokra, barátokra, ismerősökre és ezek ajánlásaira hagyatkozva kezdik el kiépíteni a vendégkörüket.

Úgy gondolják, hogy a marketinghez sok pénz kell, ami nekik nincs.

masszázs szalonAz üzlet pedig vagy beindul, vagy nem.

Masszőr vállalkozóként nem kell óriásplakátokon hirdetnie vállalkozását országszerte, sem drága tv reklámokra költenie.

Akár a saját otthonában, masszázs szalonban, vagy mobil masszőrként végzi a tevékenységet, az a célja, hogy az ügyfelei a közvetlen környezetében legyenek.

Őszintén, kinek van kedve kánikulában, szakadó esőben, vagy hóban átvágni a városon, órákat ülni a dugóban egy masszázsért, akármilyen jó is az?

Egyszer-kétszer lehet, hogy megteszi az ember, de nagy összegben ne fogadjon rá, hogy huzamosan visszatérő vendég lesz belőle.

Ahhoz, hogy hosszútávon fenntartható legyen a masszőr vállalkozása, hogy jó áron, megfelelő számú visszatérő vendége legyen – a jó szolgáltatás mellett – szüksége van marketingre.

A marketinghez nem kell sok pénz.

A marketinghez idő, tanulás és némi pénz kell.

Számtalan módja van annak, hogy a masszőr vállalkozását népszerűsítse.

A sok lehetőség közül a személyiségének, a környéknek és a szolgáltatásai típusának leginkább megfelelő eszközöket érdemes alkalmaznia.

Masszőr marketing tippek:

masszőr névjegykártya1. Csináltasson névjegykártyát. Mindig hordjon magánál pár darabot és bárkivel találkozik, mondja el neki, hogy mivel foglalkozik és adjon át neki egyet.

2. Készítsen szórólapot és hagyjon pár darabot a környékbeli boltokban, orvosi-, fogorvosi-, állatorvosi rendelőkben, könyvtárban, postán, éttermekben, fodrászszalonban, azaz mindenhol, ahol lehetősége nyílik erre.

3. Regisztráljon a helyi érdekeltségű szakmai- és gyűjtőoldalakon (pl. ittlakunk.hu, stb.)

4. Kuponos oldalak (pl. Bónusz Brigád, stb.)

Jó pár kuponos oldal létezik már és az érdeklődők rengeteg masszázsszolgáltatás közül válogathatnak. Csak akkor érdemes ezt az eszközt választania, ha nagyon jó stratégiája van arra, hogy visszatérésre ösztönözze vendégeit.

masszázs típusok

5. Szakosodjon egy adott réspiacra

Ezzel meg tudja különböztetni vállalkozását a konkurenciától és az adott célcsoport is egyértelműen Önt fogja választani.

Szakosodhat például sportolókra, kisbabákra, mozgáskorlátozott idős emberekre, ülő munkát végző irodai dolgozókra, stb..

6. Építsen ki egy kapcsolati hálót a környékbeli egyéb szolgáltatást nyújtó vállalkozásokkal – kölcsönösen ajánlva egymás szolgáltatásait ügyfeleiknek.

A háziorvos, fogorvos, könyvelő napi szinten sok olyan emberrel találkozik, akinek szüksége van egy lazító, frissítő, stressz-oldó masszázsra.

7. Helyi sporteseményeken 5-10 perces ingyenes próbamasszázzsal ismertség és népszerűség mellett számos új ügyfelet is szerezhet.

8. Vegyen részt olyan meetup-okon, üzleti találkozókon, amelyeken a célcsoportjának megfelelő személyekkel találkozhat. Például a meetup.com weboldalon kereshet az érdeklődési körének megfelelő csoportok, események között. https://www.meetup.com

masszázs vállalkozás weboldal minta

9. Készítsen saját honlapot, vagy ha nem ért hozzá, akkor bízzon meg egy weboldalkészítéssel foglalkozó vállalkozót az elkészítésével.

Az üzleti honlap az internetes jelenlétének az alapja. Az egyetlen olyan online felület, amely teljes mértékben az Ön ellenőrzése alatt áll. Saját márkát, szakmaiságot, hitelességet és bizalmat építhet a segítségével.

Tekintélyre tehet szert, mint szakember és az érdeklődők bizalommal veszik igénybe a szolgáltatásait. 

==> Itt elolvashatja, hogy mennyire fontos masszőr vállalkozása számára az üzleti honlap.

10. Igényelje meg és töltse fel a Google Cégem fiókjának adatlapját. Ez egy ingyenes lehetőség, hogy bekerüljön a Google helyi keresőjébe és Google térképen is megtalálható legyen a környéken kereső személyek számára. Szükség esetén ebben is tudunk segíteni.

11. Hívja meg a kedvenc kávézója, étterme munkatársait egy kedvezményes masszázsra.

masszázs ajándékkártya

12. Készíthet ajándékkártyákat különböző alkalmakra (születésnap, névnap, Valentin Nap, Anyák Napja, Apák Napja, Karácsony,stb.)

13. Kérje meg vendégeit, hogy írjanak értékelést a nyújtott szolgáltatásról. Ezt megtehetik a Google Cégemen, a honlapon, vagy közösségi médián keresztül.

Az értékelések segítenek az Interneten keresőknek, hogy jobban megismerjék, így könnyebben hozzák meg a döntést, hogy Önhöz forduljanak.

14. Készítsen ajánlói kártyákat az ügyfeleknek, amelyeket odaadhatnak az ismerőseiknek. Cserébe megjutalmazhatja őket plusz masszázspercekkel.

15. Hozzon létre saját üzleti oldalt a különböző közösségi média felületeken. Üzleti oldalát ossza meg ismerőseivel, hogy tovább ajánlhassák. Rendszeresen írjon bejegyzéseket, töltsön fel fotókat, videókat.

A fentiek közül azokat a marketing eszközöket érdemes alkalmaznia, amelyek leginkább működnek az Ön számára és a legtöbb bevételt termelik – a legkisebb ráfordítással.

Használja ki a nyarat vállalkozása fejlesztésére

Érjen el még jobb eredményeket masszőr vállalkozása saját honlapjával