Masszőr vállalkozás – 9 ok, amiért szükséged van üzleti honlapra
Most végezted a masszázs tanfolyamot és a vendégkör kiépítésén dolgozol?
Évek óta masszőr vállalkozó vagy és kialakult vendégkörrel rendelkezel?
Akár kezdő, akár tapasztalt masszőr vagy, a mai változó világban szükséged van egy üzleti honlapra.
Íme, a legfontosabb 9 ok, amiért szükséged van erre:
1. Segítségével a nap 24 órájában új ügyfeleket szerezhetsz
Masszőr vállalkozásod üzleti honlapja az egyik legolcsóbb marketing eszköz lehet, amelynek a segítségével a nap 24 órájában új ügyfeleket szerezhetsz, illetve kapcsolatot ápolhatsz a meglévő vendégkörrel.
A saját honlapod teljesen a te irányításod alatt áll, és dolgozik helyetted akkor is, amikor alszol.
2. A honlap segítségével a vállalkozásod közelében élőket tudod megcélozni és masszőr vendégkörödet kiépíteni
Az emberek 90%-a használja az internetet és több mint 50% -uk mobiltelefonról internetezik. A Google keresőt használják arra, hogy különböző termékeket, szolgáltatásokat keressenek lakóhelyük, vagy munkahelyük közelében. Egy lokális honlap segítségével a masszőr vállalkozásod közelében élő, dolgozó embereket tudod megcélozni és ezáltal vendégkörödet kiépíteni.
3. Bármilyen forrásból érkeznek, az érdeklődők rákeresnek a honlapodra
A direkt marketing, az ajánlások segítenek új ügyfeleket szerezni.
Masszőr vállalkozásod népszerűsítéséhez itt olvashatsz marketing tippeket.
Lehet, hogy családtag, vagy jó ismerős ajánlott téged, de ebben az esetben is kíváncsiak az emberek, tudni akarják, hogy kihez fordulnak, hogyan tud nekik segíteni. Rá fognak keresni a honlapodra, hogy több információt szerezzenek, jobban megismerjenek.
4. Honlap nélkül nem találnak meg a Google keresőben
A közösségi médiában jelen lenni szintén remek lehetőség a vállalkozás népszerűsítésére és kapcsolattartásra.
Gyakran merül fel kifogásként, hogy masszőrként nincs szükséged weboldalra, mert van Facebook oldalad.
Azok a személyek, akik nincsenek fent a Facebook-on, vagy nem ott szoktak termékeket, szolgáltatásokat keresni, nem fognak megtalálni, kénytelenek lesznek a versenytársaid szolgáltatásait igénybe venni. Azokét, akiket megtalálnak a keresőben.
Egyetlen kifejezésre: „masszőr Budapest”, 3600 keresés van havonta. Potenciális vendégek tömege, akik a honlappal rendelkező masszőröket találják meg.
5. Hatékonyabban végezheted a munkádat
Egy egyszerűen felépített üzleti honlapon keresztül is lehetővé teheted, hogy vendégeid időpontot tudjanak foglalni.
Munka közben nincs lehetőséged felvenni a telefont, és az időpontfoglaló rendszer segítségével nyugodtan dolgozhatsz.
6. Kitűnhetsz a tömegből
Egy jó üzleti honlap segít kitűnni a tömegből. Ezen keresztül be tudod mutatni, hogy milyen szaktudással, tapasztalattal rendelkezel. Milyen módszerekkel, termékekkel dolgozol. Mik az erősségeid. Hogyan tudsz a célpiacod problémáin segíteni.
Így nem kell árversenybe kezdened a versenytársakkal. Nem egyike leszel a több száz masszőrnek, hanem a masszőr leszel, akire szükségük van.
7. Honlap nélkül láthatatlan vagy a mai világban.
Lehet, hogy most, ebben a pillanatban elégedett a vagy a vendégköröddel, úgy gondolhatod, hogy önjáró a vállalkozásod a visszajáró vendégeidnek köszönhetően.
Évente közel kétezer új masszőr kezdi el a tevékenységét. Talán kevésbé tapasztaltak, vagy elhivatottak, mint te, de erősebb marketinggel könnyebben szerezhetnek ügyfeleket. Mert a leghűségesebb visszatérő vendég is elmaradhat, ha elveszíti az állását, elköltözik a környékről, vagy a gazdasági helyzet úgy alakul.
8. Kapcsolatot tarthatsz vendégeiddel
Egy új ügyfelet megszerezni a statisztikák szerint ötször többe kerül, mint egy visszatérő vásárló.
Az üzleti honlapod segítségével kapcsolatot tarthatsz a meglévő vendégeiddel. Értesítheted őket az új akciókról, csomagajánlatokról, új szolgáltatásokról.
Értékes információkat oszthatsz meg velük tevékenységeddel kapcsolatosan.
Facebook bejegyzés ötletek kisvállalkozásoknak -INGYENES letöltés
Reputáció marketing útmutató kisvállalkozásoknak - INGYENES e-book
9. Pontosan tudod mérni az adatokat
Masszőr vállalkozásod honlapjának segítségével pontos információkat szerezhetsz a célcsoportodról, és a statisztikai adatok alapján jobban személyre tudod szabni szolgáltatásaidat.
Egy jól felépített üzleti honlap a legjobb befektetés vállalkozásod számára, amellyel bizalmat építhetsz, taníthatod az oldalra látogatókat a szolgáltatásaiddal kapcsolatosan, időt spórolhatsz, új ügyfeleket szerezhetsz és kapcsolatot ápolhatsz a meglévő vendégeiddel.