fbpx

Hogyan használhatod a ChatGPT-t a marketingedben? Íme, 10 szuper tipp, amit azonnal kipróbálhatsz

hogyan használhatod a chatgpt-t a marketingedben

Mi a ChatGPT?

A ChatGPT egy nyelvfeldolgozó rendszer, amely a mesterséges intelligenciának köszönhetően lehetővé teszi, hogy valódi beszélgetéseket folytass egy robottal, bármilyen témáról.

A 2022 november 30-i megjelenését követő öt nap alatt több mint egy millióan regisztráltak a felületre és a felhasználók száma folyamatosan növekszik.

A chatbot használata ingyenes, a belépéshez email címet és telefonszámot kell csak megadnod.  

A vállalkozásod marketingjét is jobbá teheted a segítségével, ehhez gyűjtöttem össze ötleteket ebben a bejegyzésben.

A jó hír az, hogy magyarul is tud a ChatGPT, kérdezhetsz tőle magyarul és válaszolni is magyarul fog.  De…látszik, hogy nem az „anyanyelve”, ha használni szeretnéd a válaszait a tartalmaidban, mindenképpen át kell írnod ezeket.

Ha tudsz angolul, érdemes angolul kommunikálnod vele és utána lefordítanod a válaszokat. Ha az angol nyelv nem az erősséged, akkor is használhatod ezt a módszert. A kérdéseidet és a válaszokat lefordíthatod a DeepL fordítóprogramban. Ingyenes és szerintem jobb, mint a Google fordító.

Mennyire megbízhatóak a ChatGPT által adott válaszok?

Megkérdeztem a chatbot-ot, hogy mennyire megbízhatóak az általa adott válaszok:

mennyire megbízható a chatgpt

A ChatGPT egy fantasztikus eszköz, ami felgyorsíthatja és hatékonyabbá teheti a munkádat, de használd eszközként és mindig ellenőrizd a válaszait. Tedd mellé a saját kreativitásodat, ötleteidet és fogalmazd át a tartalmakat a saját szavaiddal.

Nem lesz többé szükség marketingesekre?

Ha marketinges vagy és felmerült benned a kérdés, hogy féltened kell-e az állásodat, a jövődet, mert a mesterséges intelligencia átveszi a helyedet, megnyugtatásul itt van a válasza:

a chatgpt miatt feleslegessé válnak a marketingesek?

A ChatGPT használata nem feltétlenül teszi feleslegessé a marketingeseket, mivel a modellek, mint a ChatGPT, csak segítséget nyújtanak a szöveg generálásában és elemzésében. A marketingeseknek továbbra is szükségük van kreativitásra, ötletelésre és üzleti döntésekre a kampányok tervezése és vezetése során. A ChatGPT használata a marketingeseknek lehetőséget adhat a szöveg generálásának automatizálására, ami időt és erőforrást takaríthat meg, de a döntések és a kreatív folyamatok továbbra is a marketingesek felelőssége marad.

10 szuper tipp a ChatGPT használatára a marketingben

Nem szoktam ilyen hosszú bevezetőt írni, de úgy gondoltam, hogy tudnod kell ezeket, mielőtt a konkrét tippekre térnénk.

Vegyünk példának egy képzelt szegedi autószerelőt, aki az online marketingjét szeretné felturbózni. Lássuk, mit tud a chatbotunk:

  • ha a vállalkozó meglévő Google Cégprofilját és Facebook oldalát szeretnénk hatékonyabbá tenni,
  • és milyen marketing stratégiát javasol.

1.  Kulcsszókeresés ChatGPT-vel

Megkértem, hogy írjon hasonló és kapcsolódó kifejezéseket az autószerelés, autószerelő Szeged kulcsszavakra.

kérlek írj hasonló és kapcsolódó kifejezéseket az autószerelés, autószerelő Szeged kulcsszavakra

járműszerviz Szeged

autójavítás Szeged

autókarbantartás Szeged

gépjárműszerelés Szeged

autószerelő műhely Szeged

járműjavítás Szeged

autófelújítás Szeged

autószervizelés Szeged

járműkarbantartás Szeged

gépjármű javítás Szeged

Érdemes megnézni, hogy milyen főkategóriát használ a vállalkozás a Google Cégprofilban és ellenőrizni, hogy a fenti kifejezések közül melyeket lehet további kategóriának beállítani. Ha elsőre nem találunk semmi használhatót, akkor kérhetünk még több kulcsszót, a robotunk végtelenül türelmes 🙂

2.     Bejegyzések- ilyen gyorsan tartalmat írni csak egy robot tud

Kíváncsi voltam, hogy használ-e a kulcsszavakat, ha megkérem, hogy írjon egy bejegyzést, és láss csodát:

Kérlek, írj egy bejegyzést egy szegedi autószerelőnek a Google Cégprofilhoz

Üdvözöljük Szeged városában található autószerelő műhelyünkben! Cégünk több éves tapasztalattal rendelkezik a járművek javításában és karbantartásában. Szakembereink kiválóan felkészültek, hogy segítsenek megtalálni és javítani a járművek hibáit.

Autószerelés, autójavítás, autókarbantartás, gépjárműszerelés, járműjavítás, autófelújítás, autószervizelés, járműkarbantartás és gépjármű javítás terén széles körű szolgáltatásokat nyújtunk. A legmodernebb eszközöket és technológiákat használjuk, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban tudjuk javítani a járműveket.

Az autószervizelés folyamatában a legnagyobb figyelmet fordítunk a biztonságra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a járművek minél tovább üzemeljenek a lehető legjobb állapotban. A szegedi autószerelő műhelyünkben dolgozó szakemberek mindig segítőkészek és barátságosak, és szívesen válaszolnak minden kérdésre.

Ha autóval kapcsolatban bármilyen probléma adódik, ne habozzon, és látogasson el hozzánk. Mi segítünk, hogy járműve újra rendben legyen és kényelmesen használható.

Mint írtam az elején, nem használható a szöveg egy az egyben, át kell itt-ott fogalmazni, meg „magyarosítani”, de amúgy nem rossz, sőt használhatónak mondanám.

3.     Fotók használata. Mit javasol a chatbot?

Gyakran felmerülő kérdés, hogy milyen fotókat érdemes megosztani a Google Cégprofilban, a chatbot erre is szuper javaslatokat hozott:

Milyen fotókat érdemes megosztania a vállalkozónak?

A vállalkozónak érdemes megosztania olyan fotókat, amelyek bemutatják a vállalkozását és szolgáltatásait. Például, ha az autószerelő műhely, akkor érdemes lenne megosztani fotókat az üzletről, az eszközökről, a szerelőkről, valamint azokról a járművekről, amelyeket javítottak.

Szintén érdemes lehet fotókat készíteni a javítások és karbantartások folyamatáról, hogy az ügyfelek láthassák, hogy milyen precíz és alapos munkát végeznek a szerelők.

Az ügyfelekkel készült fotók is hasznosak lehetnek, amelyek bemutatják az ügyfelek elégedettségét a szolgáltatásokkal kapcsolatban.

Egyéb fotók, amelyeket érdemes megosztani a vállalkozásról, például az üzlet belső és külső részleteit, az eszközök és a berendezések, a munkatársak, az üzleti események és a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások.

Mindezek mellett fontos, hogy a képek minőségi, jól megvilágított és általánosan jó minőségűek legyenek.

Érdekesség, hogy a kérdésben nem volt szó autószerelő műhelyről, de a ChatGPT figyelembe vette az előző beszélgetést, és ennek a folytatásaként fogalmazta meg a választ.

Előfordul, hogy a válasz hosszabb, mint 500 szó, ekkor megáll az írásban, a folytatáshoz írd be a párbeszéd ablakba, hogy „folytasd” vagy „tovább” és már írja is a következő sorokat.

chatgpt google cégprofil fotók

4.     Vélemények megválaszolása ChatGPT segítségével

Google Cégprofilba írt vélemények megválaszolása SEO szempontból is fontos, amellett, hogy az érdeklődőknek is egy pozitív jelzés, hogy ennél a cégnél törődnek velük és számít a véleményük.

A vállalkozók nagy többségének nincs ideje és energiája még erre is, de a ChatGPT pillanatok alatt megoldja:

chatgpt google cégprofil véleményekre válasz

Ezt se illessze be senki vakon, mert jól meglepné vele az olvasóit, és lehet, hogy a szótárt is felütné valaki, hogy utána nézzen, hogy mit jelent a „hézségezzen”. 🙂

 De alapnak nem rossz, sokat lendít a helyzeten, hogy ne nulláról kelljen kezdeni a válaszadást.

5.     Ajánlatok ügyfélszerzéshez – a chatbotnak ehhez is vannak tippjei

Minden vállalkozás szeretne több ügyfelet, ezért megkérdeztem a ChatGPT-t, hogy milyen ajánlatokat javasol. Ezt írta:

chatgpt ajánlatok

6.     Facebook oldal leírás:

Kérlek írj egy bemutatkozó szöveget a Facebook oldalra

Üdvözöljük Szeged városában található autószerelő műhelyünk Facebook oldalán! Cégünk több éves tapasztalattal rendelkezik a járművek javításában és karbantartásában. Szakembereink kiválóan felkészültek, hogy segítsenek megtalálni és javítani a járművek hibáit.

Auszerelés, autójavítás, autókarbantartás, gépjárműszerelés, járműjavítás, autófelújítás, autószervizelés, járműkarbantartás és gépjármű javítás terén széles körű szolgáltatásokat nyújtunk. A legmodernebb eszközöket és technológiákat használjuk, hogy a lehet ő leggyorsabban és leghatékonyabban tudjuk javítani a járműveket.

Az autószervizelés folyamatában a legnagyobb figyelmet fordítunk a biztonságra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a járművek minél tovább üzemeljenek a lehető legjobb állapotban. A szegedi autószerelő műhelyünkben dolgozó szakemberek mindig segítőkészek és barátságosak, és szívesen válaszolnak minden kérdésre.

Az oldalunkon megosztjuk a legfrissebb híreket, ajánlatokat, valamint a javítások és karbantartások folyamatáról készült fotókat is. Kérjük, hogy kövessen minket, hogy naprakészek legyenek a vállalkozásunkkal kapcsolatban. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, ne hézségezzen velünk felvenni a kapcsolatot, és mi szívesen segítünk. Köszönjük hogy velünk tart!

Elképesztő, nem?

7.    Facebook bejegyzés ötletek:

A Facebook vállalkozói oldalak többsége nem túl érdekes és változatos, mintha nem igazán lenne ötletük, hogy miről is posztolhatnának. Lássuk, hogy mit mond a chatbot:

Milyen típusú Facebook bejegyzéseket javasolsz?

A vállalkozó számára javasolnék az alábbi típusú Facebook bejegyzéseket:

Szolgáltatásokról és termékekről szóló bejegyzések: ezekben a bejegyzésekben részletesen bemutatjuk a vállalkozásunk által nyújtott szolgáltatásokat és termékeket, valamint azok előnyeit.

Akciók és kedvezményekről szóló bejegyzések: ezekben a bejegyzésekben tájékoztatjuk az ügyfeleinket az aktuális akciókról és kedvezményekről, amelyeket a vállalkozásunk kínál.

Új termékekről és szolgáltatásokról szóló bejegyzések: ha új termékeket vagy szolgáltatásokat vezetünk be, ezeket a bejegyzésekben mutatjuk be az ügyfeleknek.

Eseményekről szóló bejegyzések: ha vállalkozásunknak eseményei vannak, mint például nyitóünnepség, szakmai napok, akkor ezekről a bejegyzésekben tájékoztatjuk az ügyfeleinket.

Szakértői cikkek és tanácsok: ezekben a bejegyzésekben a vállalkozás szakértői cikkeket és tanácsokat oszt meg az autójavítás és karbantartás témakörében, amelyek segíthetnek az ügyfeleknek a járművek üzemeltetésében és fenntartásában.

Fotók és videók a vállalkozás tevékenységéről: a vállalkozó megoszthat fotókat és videókat a munkatársairól, az eszközökről, a javításokról, valamint az ügyfelek elégedettségéről, hogy az ügyfelek személyesen is megismerhessék a vállalkozást és a szolgáltatásokat.

Ügyféltesztek: az ügyfelek véleményét kérhetik, és megoszthatják azokat a bejegyzésekben, hogy az ügyfelek tudják, milyen szolgáltatásokat és termékeket kínál a vállalkozás, és milyen elégedettséggel vannak azokkal kapcsolatban.

Vállalati hírek: vállalati híreket is megoszthatnak a vállalkozások, mint például új munkatársak, új irodák nyitása, új termékek bevezetése, stb.

Szociális felelősségvállalásról szóló bejegyzések: a vállalkozás beszámolhat a szociális felelősségvállalási projektjeiről, mint például környezetvédelmi kezdeményezések, közösségi programok, valamint a vállalat által támogatott jótékonysági szervezetekről.

Kérdésekre adott válaszok: válaszolhatnak az ügyfelek által feltehető kérdésekre, ami segíthet az ügyfeleknek a javítások és karbantartások folyamatában, valamint segíthet a kérdések megválaszolásában azoknak, akik hasonló problémával küzdenek.

Ezek a típusú bejegyzések segíthetnek a vállalkozásnak növelni a brand elismertségét, növelni az ügyfelek lojalitását, valamint növelni a visszatérő ügyfelek számát. Az ügyfeleknek pedig segíthetnek a vállalkozás szolgáltatásainak és termékeinek jobb megismerésében, valamint a döntéshozatalban azokkal kapcsolatban.

Ezután arra kértem a robotot, hogy írjon 3 Facebook bejegyzést a vállalkozónak, íme az eredmény:

chatgpt facebook bejegyzések

8.     Marketing stratégia

Megkértem a ChatGPT-t, hogy készítsen egy lehetséges marketing stratégiát az autószerelő vállalkozásnak:

Készíts kérlek egy lehetséges marketing stratégiát a vállalkozónak

Célközönség meghatározása: A vállalkozó a szegedi autószerelő szolgáltatásokat nyújtó célközönségnek szánja, így a marketing stratégiáját erre a célcsoportra kell irányítani.

Online jelenlét erősítése: A vállalkozó erősíteni kell az online jelenlétét, például a Google Cégprofilján, a Facebookon, a Twitter-en és az Instagramon, valamint saját honlapot hozhat létre, hogy az ügyfeleknek egyszerűbb legyen megtalálni a vállalkozást és információkat találni a szolgáltatásokról.

Szolgáltatások bemutatása: A vállalkozó bemutathatja a szolgáltatásait, mint például az autószerelés, autójavítás, autókarbantartás, gépjárműszerelés, járműjavítás, autófelújítás, autószervizelés, járműkarbantartás és gépjármű javítás terén nyújtott szolgáltatásokat, hogy az ügyfelek tisztában legyenek a vállalkozás képességeivel és szolgáltatásaival.

Promóciók és kedvezmények: A vállalkozó különböző promóciókat és kedvezményeket kínálhat az ügyfeleknek, hogy ösztönözzék őket a szolgáltatások igénybevételére.

Ügyfélreferencia: A vállalkozó felhasználhatja az ügyfelektől kapott pozitív visszajelzéseket és referencia kéréseket a marketingjében, hogy az ügyfeleknek nyilvánvalóvá tegye a vállalkozás megbízhatóságát és minőségét.

Szakmai cikkek: A vállalkozó írhat szakmai cikkeket az autószerelés és karbantartás témájában, hogy megoszthassa a tudását az ügyfelekkel és erősítse a brand elismertségét.

Események: A vállalkozó szervezhet eseményeket, mint például nyitóünnepséget, szakmai napokat, hogy találkozhasson az ügyfelekkel személyesen, és bemutathassa a vállalkozás szolgáltatásait.

Hirdetések: A vállalkozó hirdetéseket vehet fel a helyi lapokban, rádióban és televízióban, valamint online hirdetéseket is készíthet a Facebookon, Instagramon, Google-on, hogy elérje a célközönségét.

Partneri együttműködések: A vállalkozó együttműködhet más vállalkozásokkal, mint például autókereskedők, autóalkatrész árusok, járműbiztosítók, hogy elérje az ügyfeleket és növelje az ismertségét.

Személyes kapcsolatok: A vállalkozó folyamatosan építheti és erősítheti a személyes kapcsolatokat az ügyfelekkel, hogy megtartsa őket hosszú távon és ösztönözze őket a visszatérő ügyfélként.

Analitika és mérések: A vállalkozó használhat analitikai eszközöket, hogy nyomon kövesse a marketingtevékenységek hatékonyságát, és mérni tudja, melyek azok a tevékenységek, amelyek a legjobban működnek. Az eredmények alapján a vállalkozó a marketingstratégiáját és a tevékenységeit továbbfejlesztheti.

Social media influencer marketing: A vállalkozó szövetséget köthet népszerű social media influencerrel, hogy elérje a célközönségét egy újabb kommunikációs csatornán keresztül, valamint az influencer ajánlásával a vállalkozás ismertsége és hitelessége is növekedhet.

Email marketing: A vállalkozó email-marketinget is használhat az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, hogy tájékoztassa őket az aktuális promóciókról, új szolgáltatásokról, eseményekről, valamint felhasználhatja az email-marketinget a hosszú távú ügyfélkapcsolatok építésére is, például az ügyfelek születésnapján, karácsonykor stb.

Referral program: A vállalkozó referral programot indíthat, amelynek keretében az ügyfelek jutalmat kapnak, ha új ügyfeleket hoznak a vállalkozáshoz. Ez segíthet a vállalkozásnak a növekedésében és az ügyfelek lojalitásának növelésében.

Személyre szabott ajánlatok: A vállalkozó személyre szabott ajánlatokat kínálhat az ügyfeleknek, amelyek alapján az ügyfelek személyre szabott szolgáltatásokat kaphatnak. Ez segíthet a vállalkozásban, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül, és elégedettebb ügyfeleket szerezzen.

Ok, ez elég általánosra sikerült, de ezen segíthetünk, ha bővebben kifejtjük a kérdést. Kiindulásnak azért nem rossz, biztosan találunk olyan pontot a listán, amiről megfeledkeztünk volna, vagy eszünkbe sem jutott volna.

9.     Email lista bővítéséhez ChatGPT tippek

Bármelyik marketing gurut megkérdezheted, biztos vagyok benne, hogy azt mondja majd, hogy a pénz a listában van. Még akkor is, ha sok vállalkozó hallani sem akar a listaépítésről…

Szóval, tippeket kértem a robottól a hírlevélre való feliratkozás ösztönzéséhez:

Hogyan ösztönözheti a hírlevélre való feliratkozást?

Jelentkezzen be a hírlevélre feliratkozni gomb: A vállalkozó a honlapján egy jelentkezzen be a hírlevélre feliratkozni gombot helyezhet el, amelyre az érdeklődők kattintva feliratkozhatnak a hírlevélre.

Pop-up feliratkozási űrlap: A vállalkozó használhat egy pop-up feliratkozási űrlapot, amely automatikusan megjelenik a honlap látogatói számára, és lehetővé teszi a feliratkozást.

Feliratkozási opció a kontakt űrlapon: A vállalkozó beállíthatja a kontakt űrlapon, hogy az ügyfeleknek lehetőségük legyen feliratkozni a hírlevélre, amikor kapcsolatot keresnek a vállalkozással.

Feliratkozási opció a rendeléskor: A vállalkozó lehetőséget adhat az ügyfeleknek, hogy feliratkozzanak a hírlevélre, amikor rendelnek a vállalkozástól.

Jutalmazás a feliratkozásért: A vállalkozó jutalmazhatja azokat az ügyfeleket, akik feliratkoznak a hírlevélre, például kedvezményekkel, ingyenes szolgáltatásokkal vagy ajándékokkal.

Feliratkozási lehetőség az eseményeken: A vállalkozó lehetőséget adhat az ügyfeleknek, hogy feliratkozzanak a hírlevélre az eseményeken, mint például nyitóünnepségeken, szakmai napokon stb.

Social media hirdetések: A vállalkozó hirdetéseket készíthet a hírlevélre való feliratkozásról a közösségi média oldalain, hogy elérje azokat az ügyfeleket, akik nincsenek jelen a honlapján.

Referral program: A vállalkozó referral programot indíthat, amelynek keretében az ügyfelek jutalmat kapnak, ha új ügyfeleket hoznak a hírlevélre feliratkozni.

Feliratkozási opció az ügyfélszolgálatnál: A vállalkozó lehetőséget adhat az ügyfeleknek, hogy feliratkozzanak a hírlevélre az ügyfélszolgálatnál, amikor kapcsolatba lépnek a vállalkozással.

Majd megkérdeztem, hogy milyen lead mágnest javasol a listaépítéshez:

Milyen lead mágneseket használhat az email listára való feliratkozáshoz?

E-könyv: A vállalkozó egy ingyenes e-könyvet kínálhat az érdeklődőknek, amelyet cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára. Az e-könyv lehet a vállalkozás szakterületével kapcsolatos, és hasznos információkkal láthatja el az érdeklődőket.

Webinaresorozat: A vállalkozó webinárokat szervezhet, amelyeken az érdeklődők részt vehetnek, de ahhoz, hogy részt vehessenek, fel kell iratkozniuk az email listára.

Ingyenes próbaverzió: A vállalkozó ingyenes próbaverziót kínálhat a termékeiből vagy szolgáltatásiból az érdeklődőknek, amelyet cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára.

Kuponok: A vállalkozó kuponokat kínálhat az érdeklődőknek, amelyeket cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára.

Ingyenes tanácsadás: A vállalkozó ingyenes tanácsadást kínálhat az érdeklődőknek, amelyet cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára.

Ingyenes szállítás: A vállalkozó ingyenes szállítást kínálhat az érdeklődőknek, amelyet cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára.

Azután arra kértem, hogy írjon néhány konkrét példát is:

Írj néhány konkrét példát az autószerelő vállalkozás esetében

E-könyv: Az autószerelő vállalkozás egy ingyenes e-könyvet kínálhat az autótulajdonosoknak a “10 legfontosabb dolog, amit tudniuk kell az autójukról” címmel. A feliratkozók megkapják az e-könyvet, valamint feliratkoznak az autószerelő vállalkozás hírlevelére is.

Webinaresorozat: Az autószerelő vállalkozás webinárokat szervezhet az “Autójavítás alapjai” címmel, amelyeken az érdeklődők részt vehetnek, de ahhoz, hogy részt vehessenek, fel kell iratkozniuk az autószerelő vállalkozás email listájára.

Ingyenes próbaverzió: Az autószerelő vállalkozás ingyenes próbaverziót kínálhat az új fékbetétjéből az érdeklődőknek, amelyet cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára.

Kuponok: Az autószerelő vállalkozás kuponokat kínálhat az érdeklődőknek, amelyeket cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára, és ezzel kedvezményt kaphatnak az autószerviz szolgáltatásokra.

Ingyenes tanácsadás: Az autószerelő vállalkozás ingyenes tanácsadást kínálhat az érdeklődőknek, amelyet cserébe azoknak a feliratkozniuk kell az email listára. Az ügyfelek itt kérdezhetnek a vállalkozástól autójavítással kapcsolatos kérdéseikről, és a vállalkozás válaszolhat rájuk.

10.Weboldal navigációs menü

Végezetül megkérdeztem, hogy milyen navigációs menüt javasol az autószerelő weboldalához:

Milyen navigációs menüt javasolsz az autószerelő honlapjához?

Főoldal: A honlap főoldala tartalmazhatja a vállalkozás bemutatkozó szövegét, a legfontosabb szolgáltatásokat, valamint kiemelt ajánlatokat és eseményeket.

Szolgáltatások: A Szolgáltatások menüpontban lehetnek felsorolva az autószerelő vállalkozás által kínált szolgáltatások, mint például az üzemeltetési szerviz, javítások, fékbetétek, gumiabroncsok, stb.

Árak: Az Árak menüpontban a vállalkozás árlistáját lehetne megjeleníteni, hogy az ügyfelek tájékozódni tudjanak az árakról.

Galéria: A Galéria menüpontban a vállalkozás képeket és videókat jeleníthet meg a munkáiról, hogy az ügyfelek láthassák a vállalkozás minőségét.

Kapcsolat: A Kapcsolat menüpontban az ügyfelek elérhetik a vállalkozást, valamint megtalálhatják a címet, telefonszámot, e-mail címet és a nyitvatartási időt.

Ügyfélvélemények: Az Ügyfélvélemények menüpontban az ügyfelek megtekinthetik a vállalkozás által korábban kapott véleményeket és értékeléseket, ami segíthet őket a döntésben.

Rólunk: A Rólunk menüpontban a vállalkozás bemutatkozhatja magát, bemutathatja a csapatot, a történelmét, és a filozófiáját.

Blog: A Blog menüpontban a vállalkozás frissítheti az ügyfeleket a legfrissebb hírekről, és információkkal szolgálhat az autójavítással és -karbantartással kapcsolatban.

Hírlevél: A Hírlevél menüpontban az érdeklődők feliratkozhatnak a vállalkozás hírlevelére és kaphatnak friss információkat, ajánlatokat és kedvezményeket.

Nyitvatartás: A Nyitvatartás menüpontban az ügyfelek megtalálhatják a vállalkozás nyitvatartási idejét, és időpontot foglalhatnak a szervizelésre.

Az ilyen típusú menüpontok segítenek az ügyfeleknek tájékozódni a honlapon, és könnyedén megtalálni azt a információt amit keresnek. A menürendszer átlátható és logikus legyen, hogy az ügyfeleknek ne kelljen sokat keresgélniük a honlapon az információkért. Továbbá, fontos, hogy a menüpontok a vállalkozás szolgáltatásait és termékeit egyértelműen és részletesen bemutassák az ügyfeleknek.

Összegzés:

A bejegyzésben 10 tippet olvashatsz arról, hogy hogyan használhatod a ChatGPT-t a marketingedben. Természetesen ezeken kívül is számos módja van annak, hogy a mesterséges intelligenciát eszközként használd, hogy kevesebb időráfordítással, hatékonyabban marketingeld a vállalkozásodat.

Nem tökéletes, de egy jó kiindulási pont lehet, amihez ha hozzáadod a kreativitásod, a személyiségedet, sokkal gyorsabban érheted el a kitűzött céljaidat