Masszőr vállalkozás honlap tippek

7 fontos elem, amit a masszőr vállalkozásod honlapjának tartalmaznia kell

masszőr vállalkozás honlapA masszőr vállalkozás honlapja lehet csak egy „online masszőr névjegykártya”, de emellett lehet egy éjjel- nappal aktív asszisztens és a profitszerzést elősegítő médiafelület is.

==> Masszőr marketing tippeket itt olvashatsz.

==> 7 lépéses online marketing útmutató masszőr vállalkozóknak

Egy jól átgondolt, felépített honlap segítségével folyamatosan bővítheted masszőr vállalkozásod ügyfélkörét és ápolhatod a kapcsolatot a meglévő ügyfelekkel.

==> Miért van szüksége masszőr vállalkozásodnak weboldalra? Itt megtudhatod.

A weboldal tartalma mellett lényeges hangsúlyt fektetned arra, hogy a szövegek könnyen olvashatóak legyenek.

A honlapra látogató átlássa a tartalmat, könnyen megtalálja azt, amit keres.

A honlapnak ugyanakkor reszponzívnak kell lennie, azaz attól függetlenül, hogy számítógépről, tabletről vagy mobiltelefonról olvassák, egyformán olvashatónak és kezelhetőnek kell lennie.

A masszőr vállalkozás honlapja akkor tud jól tejesíteni, ha a célpiac igényeire van szabva.

Ehhez érdemes átülnöd egy picit a potenciális vendégeid székébe, és megpróbálnod az ő fejükkel gondolkodni.

Milyen problémákat szeretnének megoldani?

Mire vágynak?

Milyen szavakat, kifejezéseket használnak, írnak be a Google keresőbe, hogy választ találjanak a kérdéseikre, megoldást a problémáikra?

Nem elég csak felkeltened a honlapra látogatók érdeklődését, arra is rá kell venned őket, hogy bizalmat szavazzanak neked. Ezt követően pedig felvegyék veled a kapcsolatot.

A folyamat itt még nem ér véget, mert a célod az, hogy aki igénybe vette a szolgáltatásaidat, az újra meg újra visszatérjen és másoknak is ajánljon téged.

Hogyan tudod weboldaladdal mindezt elérni?

A masszőr vállalkozás honlap 7 legfontosabb alkotóeleme, amelyeket mindenképpen tartalmaznia kell:

 1. Szolgáltatások, termékek és ezek árai:

Érdemes minél részletesebben bemutatnod azokat a masszázs kezeléseket, amelyeket az ügyfeleid számára nyújtasz, kitérve arra, hogy milyen problémákra nyújt ez megoldást, kinek, milyen rendszerességgel érdemes igénybe vennie ezeket. 

Honlapodra feltehetsz masszázs kuponokat, akciókat, masszázs ajándékkártyákat amelyekkel növelheted ügyfélkörödet, és/vagy jutalmazhatod meglévő vendégeidet, hogy újra meg újra igénybe vegyék szolgáltatásaidat.

A papíralapú masszázs szórólapokhoz képest így akár jelentősen csökkentheted masször vállalkozásod költségeit is. Honlapodon lehetőséged van arra, hogy kísérletezz a különböző színekkel, betűtípusokkal, képekkel, szövegekkel, míg megtalálod a leghatékonyabb, leghatásosabb megoldást. 

Minderre papíralapon sokkal korlátozottabbak a lehetőségeid, a kiválasztott masszázs szórólap sablon lecserélése, módosítása minden alkalommal pénzbe kerül.

A használt termékek, márkák bemutatásával is kiválhatsz a versenytársaid közül.

masszor-honlap-szolgaltatasok.jpg

2. Bemutatkozás, a masszőr vállalkozás bemutatása:

A masszőr vállalkozás honlap látogató számára fontos, hogy minél jobban megismerjen téged, még mielőtt igénybe venné a szolgáltatásaidat.

Érdekli a történeted, szakmai végzettséged, tapasztalatod és az, hogy hogyan tudsz rajta segíteni. Masszőr OKJ végzettségedet igazoló, vagy a különböző masszázs tanfolyamokon szerzett okleveleidet is felrakhatod a weboldalra.

Visszatérő ügyfeleid mellett új célcsoportokat is elérhetsz, hogyha folyamatosan képezed magad, részt veszel masszázs tanfolyamokon. Ha masször vagy, aki házhoz megy, ezt szintén kiemelheted, mert nagyon sokan nem szívesen mennek el egy masszázs szalonba, vagy éppen koruk, fizikai állapotuk miatt igénylik, hogy otthonukban keresd fel őket.

3.  Fotók, videók:

Érdemes nagyon sok jó minőségű fotót tenned a weboldalra. Saját fotót, belső fotókat, munka közbeni fotókat, termékfotókat, külső fotókat. Kis videókkal is erősítheted, színesítheti az oldalt.

Ezek sokat segítenek abban, hogy a látogatók jobban megismerjék, felfedezzék a helyet, ahol még azelőtt nem jártak, hitelesebbé tegyenek téged és a szolgáltatásaidat.

masszor-vallalkozas-honlap-fotok.jpg

4. Kapcsolat:

A masszőr vállalkozás honlapján könnyen megtalálható helyen érdemes feltüntetned a pontos címet, megközelíthetőséget (ha téged keresnek fel a vendégek), telefonszámot, nyitva-tartást.

Ha masször vagy, aki házhoz megy, fontos feltüntetned azt is, hogy milyen településen, településrészen, kerületben kérhetik ügyfeleid, hogy felkeresd otthonukban őket. 

Ha Budapesten van a masszázs szalonod és olyan környéken, ahol gyakran megfordulnak külföldiek is, érdemes legalább a legfontosabb információkat angolul is feltüntetned a weboldalon. (Masszőr angolul: massage therapist).

Az email-cím feltüntetése helyett kapcsolat-felvételi űrlap használatát javaslom. Így nem kerülnek spam-ek az email fiókodba és a látogatónak sem kell elhagynia az oldalt, hogy belépjen a fiókjába, hanem ott helyben megírhatja a kérdéseit, észrevételeit.

5. Időpontfoglalás:

Masszírozás közben nem tudsz a beérkező telefonokra válaszolni. A honlapon lehetőséget adhatsz a vendégeknek időpont foglalásra, így két ügyfél között nem kell a visszahívásokkal foglalkoznod.

Este és hétvégén is be tudnak jelentkezni, anélkül, hogy megzavarnák a magánéletedet.

masszazs-weboldal-idopontfoglalas.jpg

6. Hírlevél:

Új szolgáltatásokról, szolgáltatáscsomagokról, kedvezményekről, akciókról könnyedén értesítheted azokat a vendégeidet, akik megadták az email címüket ilyen célra. Az e-mailküldő rendszer hatékony eszköz, hogy régi vendégeid ne feledkezzenek meg rólad és újra meg újra igénybe vegyék szolgáltatásaidat.

7. Ügyfél vélemények:

A masszőr vállalkozásod honlapján érdemes közzétenned a vendégeid által írt véleményeket, értékeléseket.

Elégedett vendégeidet megkérheted, hogy osszák meg tapasztalataikat szolgáltatásaiddal kapcsolatosan, hogy másoknak is segítsenek ezzel.

A felmérések szerint 10 emberből 7 fog értékelést írni, ha megkérik erre.

Minél több ügyfélvéleményt olvashatnak az érdeklődők a honlapon, annál nagyobb bizalommal veszik igénybe a szolgáltatásaidat, és osztják majd meg a saját véleményüket.

masszor-vallalkozas-ertekelesek.jpg

Könnyen kezelhető, minden eszközről jól használható weboldalt te is készíthetsz vállalkozásodnak.

Ha nem akarsz egyedül belevágni a weboldal elkészítésébe, mert nem értesz hozzá, nem akarsz vele foglalkozni, lépj velünk kapcsolatba, szívesen segítünk.

Kedvező áron és feltételekkel elkészítjük masszőr vállalkozásod honlapját!

Szia,

Azért hoztad létre a masszőr vállalkozásodat, mert nagyon jó vagy abban, amit csinálsz és szeretnél minél több emberen segíteni a szolgáltatásoddal.
A marketing és főleg az online marketing azonban nem szerepel az erősségeid között, de te is tudod, hogy nélkülözhetetlen. Szükséged van rá, hogy még többen megismerjenek, hosszú távon is fizető vendéggé váljanak és a megérdemelt életszínvonalat is biztosítsa számodra a vállalkozásod.
Azért vagyunk mi itt. Lokális online marketing és közösségi média marketing menedzselésben, weboldal készítésben tudunk neked segíteni, hogy több időd és energiád maradjon arra, ami számodra igazán fontos: vendégeid maximális kiszolgálása. Mert ha ők boldogok, akkor te is az vagy 🙂

Tóth Péter weboldalkészítés Budapest

Tóth Péter

Weboldal készítés, közösségi média

Boncata Csilla webdesigner Budapest

Boncata Csilla

Weboldal készítés, lokális marketing

lokális marketing Budapest logo (1)

Weboldalkészítés és lokális marketing szolgáltatásokat nyújtunk
Budapesten és országosan
kisvállalkozásoknak, akik több ügyfelet szeretnének

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Kérlek add meg a neved és telefonszámod és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük veled a kapcsolatot.