Helyi szolgáltatóként – legyen szó masszázsról, fodrászatról, személyi edzésről vagy bármilyen idő alapú szolgáltatásról – a bevételed szorosan összefügg azzal, mennyi időt tudsz ügyfelekkel tölteni. De mi van akkor, ha elérted a plafont? Ha már nincs több szabad órád, de szeretnél fejlődni, több ügyfelet szerezni vagy épp kevesebbet dolgozni ugyanannyi (vagy nagyobb) bevételért?
A jó hír: ma már nem kell választanod a fizikai jelenlét és az online fejlődés között. Egy jól felépített weboldallal, átgondolt online stratégiával és okos digitalizációval úgy tudsz növekedni, hogy közben csökken a napi hajtás. Ez a cikk neked szól, ha:
helyi szolgáltatóként szeretnél komolyabban jelen lenni online,
unod, hogy csak a személyes idődre építhető a bevételed,
új ügyfeleket szeretnél anélkül, hogy folyamatosan hirdetned kellene,
végre profi weboldalt szeretnél, ami ténylegesen dolgozik is helyetted.
Korábban egy helyi szolgáltatónak elég volt, ha „jó hírneve” volt a környéken. A szájról szájra terjedő ajánlások, a névjegykártyák és az utcafronti jelenlét sokáig hozta a vendégeket. De az elmúlt években ez radikálisan megváltozott:
A legtöbben már online keresnek szolgáltatást, még akkor is, ha a sarki fodrászt, masszőrt vagy műkörmöst keresik.
A közösségi médiában való jelenlét gyorsan elavul, ha nincs mellette stabil alap – például egy jól optimalizált weboldal vagy Google Cégem-profil.
Az árverseny erősödik, és a bizalomépítés kulcsa ma már az online megjelenés: a profi képek, a vendégvélemények, a világos ajánlatok.
Ha ma nincs weboldalad, vagy csak egy “névjegykártya-típusú” honlapod van, az olyan, mintha egy félreeső mellékutcában nyitottál volna üzletet világítás és kirakat nélkül.
A jó hír? Nem kell bonyolult vagy drága megoldásokban gondolkodnod ahhoz, hogy profi benyomást kelts, és könnyen rád találjanak a környékeden.
Ha nem szeretnél elszalasztani új ügyfeleket, akik nap mint nap a környékeden keresnek szolgáltatót a Google-ben, akkor érdemes az alábbi három területre koncentrálnod:
Egy modern weboldal ma már nem luxus, hanem alap. A jó weboldal:
mobilról is könnyen használható, hiszen a legtöbben telefonról keresnek,
gyorsan betölt, mert a lassú oldalról sokan azonnal továbbállnak,
könnyen megtalálható rajta minden fontos információ: árak, nyitvatartás, elérhetőség, foglalási lehetőség.
Ha még nincs weboldalad, vagy a régi már elavult, itt az ideje frissíteni. Ez nemcsak több ügyfelet hozhat, de a rólad alkotott első benyomást is meghatározza.
A Google Térképen való megjelenés nemcsak ingyenes, de az egyik leghatékonyabb eszköz helyi ügyfélszerzésre. A jól beállított profil:
megjelenik a keresések elején (még weboldal nélkül is),
tartalmaz képeket, értékeléseket, nyitvatartást, sőt akár foglalási linket is,
javítja a hitelességed és láthatóságod a versenytársaiddal szemben.
Sokan létrehozzák, de nem optimalizálják – és itt dől el, ki kerül a térképen előrébb.
Időpontfoglalás telefonon? Facebook üzenetben? E-mailek között lavírozva? Ez mind OK 2025-ben is, de időigényes és sokaknak kényelmetlen.
Egy egyszerű online időpontfoglaló rendszer:
leveszi rólad a szervezés terhét,
csökkenti a meg nem jelent vendégek számát,
és profibbá teszi az ügyfélélményt az első perctől kezdve.
Ráadásul mindez integrálható a weboldaladba és a Google profilodba is – szóval az érdeklődő néhány kattintással már foglalhat is.
Ha úgy érzed, ideje lenne komolyabban venni az online jelenléted, de nem tudod, hol kezdd, vagy nincs időd mindent egyedül összerakni – pont ebben tudunk segíteni.
Helyi szolgáltatóknak készítünk olyan weboldalakat és online jelenlétet, amelyek:
modern, mobilbarát és bizalomépítő megjelenést adnak,
lokális keresőoptimalizálással segítik, hogy könnyebben megtaláljanak a környékeden,
ha szeretnéd, automatizált megoldásokat is kínálnak, ami időt szabadít fel neked.
Nem sablonos, „mindenkinek ugyanazt” megoldásokban gondolkodunk, hanem abban, hogy hogyan tud az online jelenlét ténylegesen dolgozni helyetted – úgy, hogy közben te a munkádra koncentrálhatsz.
Sok helyi vállalkozó érzi úgy, hogy nem tud hova fejlődni, mert az ideje véges, és a szolgáltatásait csak személyesen tudja nyújtani. De van kiút ebből a korlátból is.
Íme néhány lehetőség, amivel ugyanannyi idő alatt is több bevételt generálhatsz:
Ha például masszőr vagy, készíthetsz egy e-bookot az otthoni nyújtásról, vagy egy videós mini tanfolyamot. Ezek egyszeri munkával elkészülnek, de folyamatosan bevételt termelhetnek.
Ne csak egyórás időpontokat árulj! Csomagolj szolgáltatásokat egybe (pl. bérletek, ajándékkártyák, extra kényeztetés) – így növelheted az egy ügyféltől származó bevételt.
Emailes emlékeztetők, visszajelzéskérés, újrafoglalási ajánlatok – ezek kis rendszerrel megoldhatók, és új ügyfeleket is visszatérő vendéggé tehetnek.
A lényeg: nem kell többet dolgoznod, csak okosabban. Az online jelenlét nemcsak új ügyfeleket hozhat, hanem új lehetőségeket is a bevételed növelésére.
Ha szeretnél több ügyfelet, hatékonyabb online jelenlétet és egy olyan weboldalt, ami nemcsak szép, hanem dolgozik is helyetted, keress bátran.
📩 Írj üzenetet vagy kérj visszahívást – szívesen megnézzük, hol tartasz most, és hogyan lehetne a vállalkozásodból kihozni a maximumot.
Nem kell mindent azonnal megváltoztatni – már egy jól felépített alap is látványos eredményt hozhat!
Weboldalkészítés és lokális marketing szolgáltatásokat nyújtunk
Budapesten és országosan
kisvállalkozásoknak, akik több ügyfelet szeretnének
Kérlek add meg a neved és telefonszámod és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük veled a kapcsolatot.