Kulcsszókutatás egyszerűen ingyenes kulcsszó kereső szoftver segítségével.

1. lépés

Töltse le a szoftvert számítógépére

2. lépés

Használja a különböző kulcsszó keresési módszereket

3. lépés

Válassza ki a leghatékonyabb kulcsszavakat

4. lépés

Társítsa a kiválasztott kulcsszavakat meglévő oldalaihoz, vagy hozzon létre újakat.

Kulcsszókutatás egyszerűen a Rank Tracker kulcsszó kereső szoftver segítségével

Akár új honlapot tervez, vagy a meglévőt szeretné optimalizálni, a megfelelő kulcsszavak kiválasztására érdemes nagy gondot fordítani.

Az Ön termékei, szolgáltatásai iránt érdeklődő potenciális vásárlók különböző szavakra, kifejezésekre keresnek rá a Google keresőben. Ahhoz, hogy az Ön honlapját megtalálják, Önnek is ezeket a kifejezéseket, kulcsszavakat érdemes használnia.

A kulcsszókutatás célja megtalálni azokat a releváns kulcsszavakat, amelyekre elég sokan keresnek, de nem túl erős a verseny, hogy esélye legyen jó helyezést elérnie a keresőben.

A Rank Tracker-t ingyenesen letöltheti számítógépére és pár egyszerű lépéssel összegyűjtheti a legeredményesebb kulcsszavakat honlapja keresőoptimalizálásához.

  1. lépés: Töltse le számítógépére a SEO PowerSuite alkalmazást, amely 4 különálló keresőoptimalizáló szoftverből tevődik össze.

A program alapverzióját korlátlan ideig ingyenesen használhatja:

A Rank Tracker alkalmazást megnyitva az e-mailben kapott RT-vel kezdődő regisztrációs kulcsot kell megadnia.

Indítson egy új projektet az optimalizálni kívánt weboldal megadásával. Amennyiben még nem rendelkezik weboldallal, adjon meg egy tetszőleges domain nevet.

kulcsszókutatás-rank-tracker1.jpg

Írjon be minden kifejezést, amit relevánsnak talál. Ha meglévő honlapját szeretné optimalizálni, érdemes a már meglévő, Google által beindexelt kulcsszavaiból kiindulnia.

Ha új honlapot készít, akkor az Ön által relevánsnak tartott kifejezésekkel érdemes kezdenie.

Rank-Tracker-kulcsszókutatás2.png

2. lépés: Baloldalon a Keyword Research menüpont alatt több kulcsszó keresési módszer közül választhat.

A Ranking Keywords (Rangsorolt kulcsszavak) segítségével megtalálhatja azokat a kulcsszavakat, amelyekre a saját weboldala, vagy bármelyik versenytárs weboldala már rangsorolva van a Google keresőben.

kulcsszó-kutatás3.png

A Keyword Gap (Kulcsszó rés) azokat a kulcsszó ötleteket gyűjti össze, amelyekre a versenytársai rangsorolva vannak.

A Keyword Suggestions (Kulcsszójavaslatok) kulcsszó ötleteket gyűjt a Google Adwords Kulcsszótervezőből és más online eszközökből.

Az Autocomplete Tool (Automatikus kiegészítés) a legismertebb keresőmotorok (Google, Yahoo, Bing, You Tube automatikus kiegészítésű eszközeiből gyűjti össze a kulcsszavakat.

A Related Searches (Kapcsolódó keresések) az Ön által megadott kezdeti kulcsszavakhoz kapcsolódó kifejezéseket gyűjt, amelyekre gyakran keresnek a Google-ban és Bing-ben.

A Keyword Combinations (Kulcsszó kombinációk) az Ön által megadott kulcsszavak különböző kombinációit keresi meg, illetve az emberek által a keresőben gyakran helytelenül írt, vagy elgépelt kifejezéseket. Abban az esetben, ha honlapját lokálisan szeretné optimalizálni, mindenképpen érdemes itt a kezdeti kulcsszavak mellett a település nevét megadni.

A fenti módszerek közül kiválaszthatja az Önnek legszimpatikusabbat, de akár az összeset is használhatja.

A kulcsszavak a Keyword Sandbox-ba kerülnek összegyűjtésre.

3. lépés: A kulcsszókutatás következő lépése, a Keyword Sandbox-ban összegyűjtött akár többezer kulcsszó közül kiválasztani azokat, amely a leghasznosabbak, amelyeket a weboldal optimalizálásához szeretne használni.

Ehhez először a KEI oszlopot érdemes megvizsgálnia.

A zölddel jelölt KEI (kulcsszó hatékonysági mutató) kulcsszavakra gyakran keresnek rá az emberek és a verseny alacsony. 

KEI-kulcsszó-hatékonysági-mutató.png

Az így kiválasztott kulcsszavakat keresőoptimalizálás szempontjából tovább tudja szűrni, ha azokra fókuszál, amelyekre alacsony a verseny (Competition oszlop), és a kulcsszó nehézség (Keyword difficulty oszlop) minél kissebb.

A bal oldalon csoportosítva is megtalálja a kulcsszavakat, de saját csoportokat is létre tud hozni.

4. lépés: A kulcsszókutatás utolsó lépése, hogy a kiválasztott kulcsszavakat a weboldalán már meglévő oldalakhoz társítsa, vagy létrehozzon új oldalakat ezekhez.

A Keyword Sandbox-ban a megfelelő kifejezéseket, kulcsszó csoportokat a Target Keywords/Rank Tracking menüpontba tudja költöztetni, és a Keyword Map menüpontra kattintva lehetősége lesz a megfelelő oldalakhoz társítani ezeket.

legfontosabb-kulcsszavak-átköltöztetése.png
oldalakhoz-rendelés.png

Ha még nem töltötte le a SEO PowerSuite alkalmazást, itt megteheti:

Azért, hogy az itt bemutatott kulcsszó kutatás még egyszerűbb legyen, videón is megnézheti a lépéseket.

Új a blogon:

lokális marketing Budapest logo (1)

Weboldalkészítés és lokális marketing szolgáltatásokat nyújtunk
Budapesten és országosan
kisvállalkozásoknak, akik több ügyfelet szeretnének

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Kérlek add meg a neved és telefonszámod és a lehető legrövidebb időn belül felvesszük veled a kapcsolatot.